» Dåligt väder

Gud vad tråkiga dagar det har varit på sistonde. Har det inte regnar så har det varit iskallt, blåst eller så är det kolsvart och jag tycker inte om något utav det. Regn är det värsta men är det kallt eller blåser så vill jag hellre ligga inne under täcket än att gå ut. Matte tycker däremot att vi ska ut ändå men det vill inte jag. Jag vägrar genom att stanna eller springa ifrån matte när hon försöker koppla mig. 
 
Om det är kallt så måste jag ha en tröja på mig, finns det något värre? På köpet så är den ROSA, vad tänker matte egentligen? Inte kan väl jag ha en rosa tröja, jag vill ha en i pojktröja. Ibland envisas matte att jag ska ha både tröja, regnjacka OCH reflexväst. Det är knappt så att jag kan gå för att det är så mycket kläder. Nej kallt, regn och blåst då går jag inte ut. Då sover jag hellre
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback