» Tidiga Julklappar

Hejsan alla glada!
Det var längesedan..ledsen för den dåliga uppdateringen men matte har haft fullt upp, hon har fått ett nytt jobb, jätte bra tycker jag för vi får mer tid tillsammans :) dessutom så är matte mycket gladare nu och har mer energi över till mig hihi
 BILD: mitt nya vintertäcke 

Jag har fått måånga fina saker, matte kallar det för julklappar..
3 halsband
Vinter täcke hurrta
En grön dress från hurrta
och 3 matskålar :)
Camilla kunde inte vänta tills julafton hihi så jag fick klappar nu istället :)
 
 BILD: Camilla tog mitt halsband, dem är ju miiiina
 
Alla mina saker är väldigt fina , men det där vintertäcket är ju inte så kul, sommaren var bättre då slapp men frysa och ha en massa kläder..
Men Matte säger att jag har något vitt att se framemot så vi får väl se hur det är...
 
 


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback